sudamlasi Sinem35 ben bebek yağının şişesini boşaltıp kantaron yağı koydum onu kullanıyodum ama dün göğsümün altında çatlak gördüm 🤦🏻 Kantaronu tavsiye ederim ama göğüslerine de sür😔 sadece karnına değil.
FilizDemir Sinem35 en iyisi mustela diyorlar ama ben aktardan kakao yağı aldım erken ama şu an çatlak falan yok canım
Aysenurtimurcin Sinem35 bende lierac aldim 16. Haftadan beri kullaniyorum karnimda suan catlak yok ama goguslerim catliyo
Sinem35 KaderAKAN badem yağı kıllanma yapıyor diye duydum ne zamandır kullanıyorsun kıllanma olmadı mı
Sinem35 sudamlasi ben bebek yağı sürüyordum duştan sonra ama yeterli hissetmiyorum işte. Evet karın göğüs ve kalça basen bölgelerine de sürmek gerekiyormuş
Aysenurtimurcin FilizDemir bende mecitefendinin kati olani aldim daha kullanamadim bide susam yagi ve badem yagi aldim hindistan cv. Yagida alcaktim pahali geldi alamadim
Zeynepgamze Çatlak olayı genetik ne sürerseniz sürün çatlayacaksa çatlıyor ben bebe yağı hindistan cevizi yağı kullandım 37. Haftaya kadar birşey yoktu 37+1 de sabah bi baktım göbeğinin alt kısmı çatlaklarla dolmuş 😑😣
FulYasin01 Sinem35 Ben bebek yağı kullandım hiç çatlamadı 35 haftaya kadar , 35 haftada sadece bacağımda oldu ya 😞😞