Esen3535 maalesef sıcakkkk olması. Çünkü normalde de beni sıcak çarpar tereyağı gibi olurum güneşin altında şimdi hamilelik de eklenince evde gölgede bile kötü oluyorum ki dışarı çıkınca gün zehir oluyor. iki kere suyun altına giriyorum günde, vantilatör bir organım gibi. En kötüsü ise sıcağın baş ağrısı yapması 😔