Ozlem5353 merhaba ☺️ Benimde en sağ tarafta kesinin bitiminde hafif ağrı oluyordu. Doktora sorduğumda fıtık olmaması için uç kısımlara ekstra dikiş atıyoruz ondan oluyor demişti. Doğum yapalı yaklaşık iki ay oldu herhangi bir sıkıntım olmadı şükür ağrısı da geçti ilerleyen günlerde