Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bişey var gogsum önceden çok büyük değildi zaten şimdi biraz büyüdü kahverengi yer genişledi ve süt kanalları olduğu yer şişiyor bazen akmadi hiç ben şuan 34+6 haftalık hamileyim buyurmu yoksa süt gelincemi büyücek ve yahut göğüs büyüklüğüne göre süt çok az diyebilirmiyiz ?