Ameliyattan dolayı mı bilmiyorum ama hamilelikte özellikle o haftalarda kabızlık oluyor maalesef 😢 kayısı tüketin bol bol su için katı şeyler yemeyin geçmiş olsun bende 18 haftalığım kabız olmamak için uğraşıyorum resmen hep sulu yemek tarzı besleniyorum dikkat etmezsem kabız olacağım çünkü tekrar geçmiş olsun 🤲🏼