MercimekveAnnesi16 Kızlar ellerim ve ayaklarım baya şişti ağrıyor da çok ayakta kaldım temizlik falan acaba ondan mı oldu diye düşünüyorum sabah tansiyonuma baktım büyük normal küçük düşüktü çok şükür 🙏🏻 25 haftalığız varmı böyle bişey yaşayan