minikprensimmm123 28+1 deyim göbeğimin yukarısı 3 parmak yan taraf gibi böyle tek taraflı karıncalanma titreme gibi bir şey oluyor içten neden acaba sizde de oluyor mu
Derya minikprensimmm123 ya hiç endişe etme hapşırma diyen var kordonla oynuyor diyen var yani anlıycağın kötü bir şey yok 🥰 hıçkırık olsa daha ritmik oluyor içerde disko var gibi😂 benimde çok titriyordu resmen telefonu titreşime alıp içime koymuşum gibi😂 kötü bir durum yok endişelenme😂
btuban minikprensimmm123 hıçkırık titreme gbi olmuyor, belirli aralıklarla tık tık atıyor, ama titreme durumu için uzun süre aynı pozisyonda olduğu için bebeğin kasları seyriyor olabilir demişti doktorum.
minikprensimmm123 Haticeerez Yaa olabilir belki biraz duruyor biraz oluyor sanki karınca gidiyor gibi 🤣
Haticeerez minikprensimmm123 bende de öyle oluyordu zaman geçtikçe hıçkırık olduğunu anladım daha da belirginleşti çünkü 🤗