Anna-Karenina ben de 6.günden itibaren test yapmıştım 3 kez. 6., 7. ve 9.günlerde. En silik 6.gündü sizin bu testiniz gibiydi, sonraki ikisinde daha koyuydu. Dün 10.günümde kan verdim pozitifi gördüm. Yarın 2.kan. İnşallah sağlıklı artar sizin de hepimizin de ☺️