Betfer 8 haftalık gebeyim canım daha yeni bende ilk hemen çocuk olmasin diyordum ama geçen zaman oluyor sadece annem vs hastalandi sonra dedm onlar hayattayken doğurmak onların görmesi en güzeli daha öncesinde de bı kimyasal atlattım o yüzden şuan hamile olduğum için mutluyum istiyorum da Rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip etsin :) bende önce herkesi çok takardım hala öyleyim ama şuan daha çok bosverdim bizim ne istediğimiz önemli boşver milleti ağzı olan konuşur