ikiprensannesi2 Kızlar bebeğim rahmimin tam üzerinde ve hafif hafif hareketlenmeye başladı ilk çocuğum böyle değildi benim gibi olan var mı sanki çıkacakmış gibi duruyor
Esrakin ikiprensannesi2 Benimfe oyleydi cok asagidaydi rahmimde hisediyordum resmen baskı serklaj oldum doktoe düşük yapabilirsib dedi bid3 baskidan kanamam oluyordu 15 gun once serklaj yaptim dun gece ağrım var diye acile gittim kendi doktorumdu nöbetçi bakti sukur yukari cikmis dedi ama gezme yinede dedi tuvalet haricinde kalkmadim hic kalkmiyorumda
yamacinannesii ikiprensannesi2 benim de öyleydi doktor baktı çok aşağıda değil aslında dedi bebek dönüyo ya belki ondan siz aşağıda hissediyo olabilirsiniz
ikiprensannesi2 mom073 ayın 25 inde randevum var öyle yapacam arkadaşımın birisi düşük olur öyle olunca dedi kafam karıştı benimde
Esrakin ikiprensannesi2 randevu gününe kadat yat cnm kalkma hic ayaklarinin altina yastik koy bisey olmaz insallah 🙏