Merhabalar labobaya gittiğimde iç çamaşırımda 1-2 damla kan gördüm sonrasında orama peçete koyduğumda çok az miktarda suyumsu gibi bişey geldi ama çok çok az su sızması mıdır bu geçende ilişkiden sonra kan gelmişti acile gittim bişey çıkmadı ama bu sefer kendiliğinden geldi 38+6 haftayız bu arada hafif bel ağrım var adet ağrısı gibi