YAkyol Merhaba hanimlar dun doktor kontrolum vardi seker testinde tokluk sekerim 140 veya alti olmasi gerekirken 143 cikmisti diyet verdi 1 aya yakin uyguladim dun kontrole gittigimde bebek 28 hafta olmasi gerekirken 30 haftalik gibi onden gidiyor dedi birazda suyum fazlaymis tekrar aclik tokluk sekerimi aldilar bugun sonuclarini almaya gidecegiz bana dua edin guzel ciksin sonuclari ve boyle bi durum yasayip duzelen yada boyle hamilelik geciren var mi uzuldum acikcasi ne yapmam gerekiyor 😟
1987gokce YAkyol sanırım bebeğin önden gitmesi ve suyun fazla olması şekeri diyetle düşürmedigin anlamina geliyor. Geçmiş olsun insülin verir büyük ihtimalle diyetisyen.