Cuma günü saat sabah 10 gibi sirtimin sağ tarafına birden feci bı agri girdi bagris bagirsa kaldim nefes alamadm hemen acile gittik kan aldilar testler yaptılar bı ağrı kesici serun taktilar kara ciğer enzimlerim çok yuksek çıkmış safra kesemde çamur varmış sağ bobregimde buyume varmis doktor bile çok şaşırdı kocaman olmuş niye bu zamana kadar bişey yapılmadı enazindan bı kıtater taksalardi dedi 39+5 olmuştum üroloji doktorum neden doğuma almiyolar neyi bekliyolar bu şekilde anastezi işlem yapamayiz bizim yapacağımız bişey yok ancak dogurursa rahatlar dedi ve kadın doğuma yonlendirdi kadın doğum ebesi daha vakti var çok erken yatış veremeyiz dedi fakat kadın doğum uzmanimiz baktı oda çok şaşırdı yatirmamiz lazim çok büyümüş böbrek dedi ve apar topar yatış verildi 1 2 cm acikligim vardı öğleden sonra suni sanci takildi nst bağlandı git gide nst de sancılarım artiodu tabi kendi agrilarim da vardi fakat açılma ilerlemiodu suni sanci kapatıldı cuma akşamı sabaha kadar kendi sancilarimi cektim ( halen nst takiliydi) cumartesi sabah 8 de tekrat suni sancı açıldı açılmam çok yavaş ilerliodu(ilk gebeliklerde hep böyle çok uzun surermis) her muayenede daha çok var diyolardi ama ben git gide bitkin dusunuyodum yatış yapildigi andan itibaren bı yudum suda icmedm hicbsey de yemedm yasakmis acil sezeryana alınma gbi bı durum olur diye cumartesi öğleden sonra felan sancilarim artık dayanilmaz hale geldi agridan yastığı isiriyodum hastaneyi inletiyodum yatak kenarlarini yumrukluyodum ve surekli kusmaya başladım ( açılma ilerledikçe rahim açıldıkça kusmak normalmis) akşama doğru suyum patladi ama halen yeterli açılma yoktu 5 6 cm kadar gelmiştim bikac saat daha ağrı sancie çektim bu esnarda agrilarim arttıkça daha sık çatı muayenesi yapiliyodu ve canım çok yaniyodu en son 9 cm açılma olmuştu ve hemen çatala alindim büyük tuvaletim varms gbi hisediodum yalvariodum nolur lavabaoya gidiyim diye (hissettiğim şey büyük abdestim değil oğlumun kafasiydi) 3 ebe vardi birisi karnımın sol üstünden birisi sağ üstünden aşağı doğru itti bende ikindim başı gelmişti ama ckkmiodu kesik atıldı hem içten hem dıştan baya bı kesike sonrası güçlü ikinma ile oglumun başı geldi sakn ıkınma dediler dha sonra da balik gbi kaydi çıktı oğlum ardından da eşi geldi sonra da dikislerim atıldı rahmime iğne vuruldu fis fis sıkıldı uyussun die evet uyuştu ama nasıl oluyosa hissediyodum ama herşeye rağmen oğlumu sağlıklı sıhhatli kucağıma almam bana yetiyor… Şuanda 3 günlük taze anneyim dikislerim çok agri yapiyor rahat yatamiyorum oturup kalkamiyorum dikis yerini temiz tutuyorum deplendimi surekli değiştiriyorum ıslak ve nemli birakmiyorum elimden geldigince dikkat ediyorum umarım en kısa zamanda bu sorunum da ortadan kalkar bide göbeğim kaldi ama şuan korse kullanıyorum oda zamanla geçer diye düşünüyorum doğumla hastene çantası ile sorusue olan varsa yardımcı olabilirim☺️☺️☺️