Huzurmelegim_28 Bu ne ya dünden beri karnım sertleşiyor iyce baskı yapıyor tuvalette gidiyom 1damla birşeyy
Guneyinannesi1 depsizoo öyle olunca enfeksiyon oluyormus valla bendede çıktı ya ne kadar doğru bilmiyorm çok varmis gibi geliyor surkeli gidiyorm 2 damla 3 damla anca valla ne yalan soyliym
Avgulsah59 depsizoo Bende de öyle maalesef . İdrar kesesine baskı yapıyor bazen var sanıp gidiyorum bazen hiç olmadan da kalkabiliyorum çok sıkıcı bir durum 😖
Guneyinannesi1 depsizoo kullanmis olabilirsin gecmemiste olabilir test yaptirdiysan temizse sıkıntı yok zaten
mislinaninannesi depsizoo idrar yollarında enfeksiyon varmı ?Bnde öyleyim ama enfeksiyonum var ondan oluyor benim
Kuzucccum depsizoo yapacak bır şey bulursan haberdar et benı djdjdj kafa tutup gıtmıyecem en son 😂😂🤷♀️