Lansinoh aldım ben ama henüz doğurmadım sadece büyümeye bağlı çatlaklar oldu meme ucumda ve aşırı acıyla kaşıntı yapıyordu beni rahatlattı. Gümüş kapak aldım o da iyi ama şuan tam faydasını gördüm diyemem. Birisi tahinin üstünde biriken yağı sür çok iyi geliyor demişti onu da denemedim henüz. Bir de soğuk tereyağ sürüp üstüne buzdolabı poşeti koyunca da iyi geliyormuş görümcem çok söyledi ama tecrübe etmedim. Denemekten zarar gelmez biri olmasa biri belki fayda eder diye yazayım dedim