Kızlar ben sabah öğle akşam ünsilin kullanıyorum ve her öğünümün arası 4 saat mesela 11 de sabah kahvaltısın 4 saat sonra saat 3 de öğle yemeğim 4 saat sonra saat 7 de akşam yemeğim ve aralarda ara öğün olarak yapıyorum kısa değil dimi arası doktor söylemedi ben söylemeyi unuttum korktum da