Cerenn48 ilk dogumumda 53 gün sürdü kanama ama öyle şakır sakir değil kesildi 2 gün sonra gene geldi 2ngun geldi üç gün kesildi hep böyle sürdü 53 gün sezeryandi doğumum. Şimdi ikinciyi doğurdum 26. Gündeyim henüz devam ediyor kanama bazen bir gün gelmiyor bazen bakıyorum gene gelmiş ama devamlı akan bir kan değil ara ara kesilip ara ara geliyor pedin uç kısmını dolduruyor henüz bazen daha az leke bazen kanama şeklinde normal bence canım 2 aya kadar sürebilir diye biliyorum bende ilk doğumda doktorum sorun yok bazen uzun sürebilir demişti inşallah bu kısa sürer ama bu sıcaklarda her yeri pişik oldu özel bolgemin çok zor geçiyor 🥺😥