Merhabalar kızlar. Sekerim sınırın biraz üstünde çıktı doktorum sekeri azalt dedi. Ama ben hic sekerli birsey yemiyorum bu ne kadar dogru. Siz şekeri neyle karşılıyorsunuz. Yani hic seker olmamasida olmaz diye dusunuyorum. Seker dengesini neyle sagliyosunuz