Evet bebekler ağırlaşıyor çünkü asagi daha fazla baskı yapıyor farkına varmiyorsunuz. Suyunuzdan falan şüphe ediyorsanız takip edin su ise zaten bir kere başlayınca durmaz hep sizar hep ıslak olursunuz. Aklınızda soru işareti kalır ise eczanelerde turnosal ped gibi bisey satılıyor eğer su ise rengi değişiyor falan ondan alıp takip edebilirsiniz. Bayram olduğu için muhtemelen poliklinikler kapalıdır çünkü