Kızlar Zonguldak bülent ecevit üniversite hastanesinde doğum yapan var mı? Varsa bilgi verir misiniz. Nasıl davranıyorlar eğer normal doğum yaparsam orda yapmak istiyorum. Bu hafta normal olmazsa kendi doktorum geliyor pazartesi sezeryan olcam. Hastanede özel oda oluyormuş ama şansıma boş olursa sanırım. Ücret veriliyor mu özel oda istesem. Sizce üni. Hastanesinde normal doğum yapmak nasıl. Benim iğne fobim var eşim en azından yanımda olur dedim özel de ama üni hastanesinde almıyorlar yanıma ya ben yalnızken kötü davranırlarsa çok duygusalım ben hemen ağlarım herşeye. Akıl verin bana lütfen 🙏🏻