Hatice4446 merhaba bebeğim 3. Ayın içinde ilk bızde öyleydık ve ben verıyordum doktorda 2 çay kaşıgı verebılırsın demıştı bıde maflor dıye bi damla yazmıştı o cok işime yaradı her altını actıgınızda göbegını zeytınyağ ile ovup ayaklarını hafıf ilerı itin bız öyle aştık ağlasana o ovma işini bırakmayın zeytınyağ ile sabredın geçiyor