Glcntn 16+3 haftalığım ayaklarım davul gibi oldu . Erken değil mi şişmesi bu haftalarda şişiyormu sıcaktanmı oluyor anlamadım . Sizde oldumu
Rose91 Glcntn her gece ozellikle ayaklarimda agri uyusma karincalanma oluyor benimde bol su ve magnesyum. Takviyesine basladm ii gelir… bide eskiler ayaklarinizi su ile tuza koyun derlermis henuz denemedm ama sanirim onuda denicem…
Huriyekayhan Glcntn aynı sorun o haftalarda bende de olmuştu doktorum hamilelik zehirlenmesinden şüphelenmisti düzenli olarak tansiyonum ölçülmustu ve yatmıştım o dönemde hep
rosatue Glcntn benim son trimesterda hafif hafif ödem başladı. 36dan sonra biraz daha belirginleşti. Tansiyon aletiniz varsa gün içerisinde kontrol edebilirsiniz ☺️ Riskli olan şey gebelik zehirlenmesi. Onun dışında ödem oluyor hepimizde normal
Htcokur Glcntn yürümeniz gerekiyor bu sıcak havada ödem yapıp şişmesi normal 18 haftalığım her gün yürüyüş yapıyorum çalışmama rağmen hiç ödem yok vücudumda benim o yüzden bol su bu sıcak havada susuz kalan vücut ödem yapar 👍🏼❤️
Gul-42 37 olan ayagım 39 oldu vala 30 haftalıgım doktora sordum albüm yok dedı dınlenmen lazım ayaklarını yukarı cıkar dedı doğru soyluyor yukarı kaldırınca bıraz duzelıo
ogretmen_anneee Glcntn 18 deyim bende ayaklarım şişiyor iki gündür ve çok agrıyor suan da buz ile oturuyorum 😞