Serrammm 17 temmuzdan beri değerlendiriyoruz fakat 3.gün bugün yine mi yumurtluyorum acaba bu iyi mi kötü mü daha önce 3 gün süren görmedim duymadım 😊 Ayrıca adetimin 17. Günü https://www.hizliresim.com/mncszl2
Zynpxx Serrammm bende 3 gün yumurtladım canım bazen olabiliyormuş öyle. Şükür sonunda gebe olduğumu öğrendim darısı sana olsun inşallah 😍