Merhaba kızlar ben ayın 14 ünde sezeryan oldum şuan tam 6. Günüm sezeryanımın ilk gününden bu yana sağ tarafımda hep ağrı vardı bu 2 gündür sezeryanımın ağrıyan tarafta dikişin üstü şişmiş sizce neden olmuştur bir sıkıntı mı var? Ne yapabilirim? 10 gün sonra kontrolüm var ama bayram olduğu için bayramdan sonra gideceğiz bilen yaşayan varsa yardımcı olabilir mi sevgiler 💐