Sevgikaya1525 Mihrimahirem glba kalmadı ya herkes aynı şeyi söylüyor kıx klima da var faydasız ya yine yiyemiyoruz
Mihrimahirem Sevgikaya1525 İngilteredeyim ve kilim kültürü yok. Hastanelerde bile yok mahvoldum 3 gün önce. Ki burası Türkiye’ye göre serin ama mahvolduk
Sevgikaya1525 Mihrimahirem aaa öyle mi bilmiyordum cnm klima yoksa dha kötü ya valla türkiye çok çok sıcak canm
Mihrimahirem Sevgikaya1525 adamlar da haklı senede ancak 1 ay ısınıyor havalar ama perişan etti herkesi