14 haftalık hamileyim bulantı kusmalar bitti artık rahatlıkla yemek yerim diye düşünürken iştahsızlık başladı canım hicbisey yemek istemiyor zorlana yiyince midem bulanıyor vicdan azabı çekmeye başladım ilk üç ay önemsemiyordum doktorum normal zaten şuan ekstra bir kalori ihtiyacın yok depolardan besleniyor dedi ama şuan 3 ay bitti 🙄ama iştahsızlık böyle devam ederse bebiş gelişmzse diye korkuyorum 😢