Kediannesi123 Kızlar gebeliğim boyunca ödemim yok denilecek kadar az oldu sezeryan ile doğum yaptım cuma günü özellikle ayaklarım da çok fazla ödem oldu balon gibi şişti basmakta zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı
Asl90 Kediannesi123 aynı şekilde bacaklarım ve ayaklarım şişti hatta korktuk biz doktora sorduk normal dedi anestezin dolayı oluyormuş. Bir haftaya kendiliğinden inecek canım merak etme
Gupssse Kediannesi123 bol su iç ve hareket et uzanınca ayaklarını yükseğe kaldır öyle geçer.ben çok çektim oturduğun yerde uzatma ayağını sakın
Dilek58 Kediannesi123 dün bir hafta oldu sezeryan doğum yapalı canım benimde çok ödem topladı ayaklarım bastıkça acıyacak kadr dr gittim ayaklarını kalp hizasında yüksekte tutarak uzan yat dedi dünle bugün tamamen normale döndü ayaklarım
Kediannesi123 Omerhatice Nymphadoraa Dilek58 Gupssse Merkun kızlar çok teşekkür ederim doktoruma ulaşamadım o yüzden korkmuştum hepimizde olduğuna göre olağan bir şey 🌸
Nymphadoraa Kediannesi123 aynı şekilde hamilelik boyunca gram ödemim olmadı sezaryen sonrası oldu. Ayaklarım çok şişmişti. Doktorum normal demişti. Bol su için bir de ayaklarınızı uzatın aşağıya doğru salmayın. İki gün içinde geçmişti benim
Omerhatice Kediannesi123 bende 1 ay oldu sezeryan olalı 6 gün falan sürdü sonra geçti canm benimde sadece ayaklarımda falan oldu .. 😊
Dilek58 Kediannesi123 evet canım anestezi alıyrz ondan kaynaklı dedi dr bnmde çok canım sıkılmştı bu duruma bugün 8. Gün eski haline geri döndü ayaklarm
Kediannesi123 Atlasmom1 ay inşallah bu arada Atlas harika bir isim 😍 bende doruk ve Atlas arasında kalmıştım
Eski9 Kediannesi123 Sağ ayağım 3 numara büyüdü resmen 😁 normalmiş ilk doğumda da olmuştu doktor 10 gün normal dedi geçti şükür sonra korkmayın çoğu kişide oluyor demekki
Nejlavrl Kediannesi123 bende yasadimhic elimayagim sismemisti hamilelik boyunca yukari kaldirin ayaklarinizi yere dogru sarkitmayin otururken altina destek koyup uzatin bir haftaya gececektir bol su tuketin