saadetyetisen Herkese merhaba, bayramda ete dokunmanın sağlıklı olmadığı söyleniyor . Düşünceleriniz neler ?
Mmeelliikkee saadetyetisen bakteri vs bişi kapmayın diye.. işinizi görmek için eldiven kullanabilirsiniz iyi bayramlar 🌺
Hosgeldinbebek saadetyetisen doktorum özellikle uyardı ete dokunma diye, zaten kurbanlarda hiç bişey yapamam 😁
Fatmanur-3 saadetyetisen İlk defa duydum şuan bunu ama zaten eti ellemeyeceğim elleyecek halde değilim doğurdum doğurucam zor duruyorum zaten yerim gitsin 😂😂
Kuzucccum saadetyetisen az evvel ayıkladım dokundum ve bu postu uzerıne gördüm 🙄 gerçekten böyle bır şey mı var
Zeyyyn saadetyetisen gebeliğin ilk 3 ayında toksoplazma enfeksiyonu geçirmesi halinde bebekte kalıcı lekelere yol açtığından yemek ellemek dokunmak önerilmiyor eti elleyincede odamıza buramıza sürecek halimiz yok dikkat edildikten sonra birşey olmaz
umudunannesiii saadetyetisen sadece ilk üç ay dikkat etmen grekiyor 33 haftaligium az önce et doğradım hemde bir leğen 😂