Gizemis Canım kremayı muhallebiye falan tatlının içine karıştırdığın için birşey olmaz..Normal sade birşeklide tüketme yeter..Çiğ süt ürünlerinde mikroorganizmalar çabuk üreyebiliyor ama dediğim gibi birşeye kattığın zaman birşey olmaz..Bende hem yemekte hem tarlılarda kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım çok şükür kaçıncı haftadasın