Merhaba.var mı aramizda benden başka Azerbaycanlı?.ilk kez yaziyorum buraya.5aylik hamileyim.kizim olucak.ama henüz tam olarak hiss edemiyorum.arada bir ufak tefek kipirtilar oluyo da sanki emin olamiyorum bebek mi diye😄😄siz de de oldu mu ki eminsizlik?