Merhaba kızlar 4 haftadan beri burdaydım artık ben de mezun oldum.🥰 Doğum yaklaştıkça sürekli doğum hikayeleri okuduğum için bir tane de ben yazmak istedim.🤗 Doğumumu genel olarak düşünürsem kısa sürede gerçekleştiği için hem pozitif hem negatif yönleri vardı benim için.36+5 haftadan beri nst de 100 lere çıkan sancılarım vardı ama ben hissetmiyodum hatta bir gün de hastanede yattım doğuracağım diye açıklık olmayınca geri eve döndüm. Pazar günü öğlen karnıma bir ağrı saplandı ve bi ıslaklık hissettim tuvalete gittim nişanım gelmiş bu arada nişanı diğer akıntılarla karıştırmak mümkün değil çok farklı yoğun ve hayatımda hiç kendimde görmediğim bişey.Dedim aha büyük gün bugün doğurcam herhalde🙈 neyse arada sırada sancılarım geldi ama çok umursamadım sürekli yalancı sancım olduğu için. Akşama kadar herşey normaldi gece yatağa yattım karnımdan patlama sesi gibi bişey geldi bunu hep duyuyodum dedim yoksa olabilir mi. Ayağa kalktım hiçbişey yok neyse dedim geri yattım karnıma bi ağrı girdi ama nasıl bi ağrı bıçak saplanması gibi. Bu ağrılar 8 dakkada bir düzenli gelmeye başladı 3 sefer falan kalkıp çantalarımı kontrol edeyim dedim kalkmamla suyumun patlaması bir oldu ben şok🙈 Hemen uyuyan eşimi çağırdım hastaneye geldik gece saat 1 buçukta sancılar artık 5 dakkaya gelmeye başlamıştı benim açıklığım 2 santimdi sadece. Yatışım yapıldı sancıları çekmeye başladım sancı geldikçe çömeldim yürüdüm dua okudum böyle böyle 2 saat geçti. Sancılar artık dakikada gelmeye başladığında cidden çok zorlandım koridorda yere çömelmiş dururken görevli geldi ne oldu dedi çok kötüyüm dedim hemen nstye aldılar ama yatarken o sancıları çekmek çok zorladı dedim ben duramıyorum alın şunları üstümden 😅 açıklığıma baktılar açılma 8 santim sancı geldikçe ıkın dediler aradan bir on-onbeş dakika geçti tam açıklık dediler yatağı çatala çevirdiler birden odaya bir sürü doktor hemşire girdi. Yarım saat ıkınmadan sonra kızım dünyaya geldi çok şükür. Birde başlayan sancılarım beş buçukta doğumla sonlandı. Doğuma giren ebeler hemşireler çok güzel doğurdun dediler ama ben hiç öyle hissetmiyodum.🙈Zordu gerçekten asla kolay değildi ama şükürler olsun sonunda öyle bi mucize öyle bi güzellik geldi ki hepsine değdi kızım 38+2 de 47 santim 2850 gram olarak doğdu. Ultrasonda kilosu 3300 dü daha düşük geldi merak eden olursa diye söylüyorum. Bu süreçte depend kesinlikle hayatımı kurtardı suyum geldiğinde ve şu an kanamam varken muhteşem bişey kesinlikle her gebe almalı. Bir de sleepy 1 numara konusu var benim bebeğime tam geldi küçük gelme durumu olmadı. İşte böyle kızlar inşallah doğumu bekleyen her anne bebeğine sağlıkla kavuşur anne olmayı isteyen bebeğini bekleyen herkese rabbim anne olmayı nasip etsin 🌸💕