2melekannesi_ seni korkutmak istemem ama ben dört gun boyunca sağ tarafta siddetli ağrı çektim ve dort gun boyunca hangi hastaneye gittiysem çıkarmadilar bebek iyi dediler agri kesici verip gonderdiler artık dördünçü günün akşamı fenalaştım acile gittim dedim agrim gitmiyor ne kadar gelsem gonderiyor sunuz detayli utrasyonla iyice baktilar apandisimin patladigini soyledi ve Allah korumuş sizi dedi hemen ameliyata alicaz dedi o zamn 20 haftaliktim eger erken fark etseydiler kapali olacakti acik ameliyat oldum erken dogum riskim var simdi 30 hafta oldu ve bu gune kadar sırt üstü yatıyorum belki uzun yazdim ama bazen bazi agrilari hafife almamak Gerek 🥰