38+6 da sabah uyurken karnımdan patlama sesi geldi resmen uyandım kalktım dedim suyum mu geliyor acaba bekledim biraz ve o an öyle bir su boşalması yaşadım ki o an anladım durmak bilmiyordu ve ben sancımı evde ceker öyle giderim diyordum ama öyle olmadı neyse hastaneye gittik doktor baktı suyum bitmek üzere orda da gelmeye devam ediyor ama açıklığa baktı açıklık yok 1 cm hemen dogumhaneye alındım lavman felan yapıldı ardından yatış işlemleri yapıldı özelde bu arada sordular epidural istiyor musun gerekli olursa dedim 😅😅 neyse serum felan takıldı nst ye bağlıyım sancılarım adet sancısı gibi başladı hafif hafif oda da extra 2 kişi var sancı çekiyorlar bende rahatım hani diyorum böyle ise ne güzel öğlene doğru arttı sancılarım yatamıyorum kalkıyorum yatmak istiyorum diyorum ne var bunun için de suni sancımı yok serum diyorlar cıldırdım dayanamıyorum açılmam olmadığı için bana suni vermişler bekliyorum bekliyorum açılma ilerlemiyor 2 cm felan öğleden sonra doktorum geldi öncesinde muayene etti ebeler 2 3 dedi doktora doktor etti tekrar ne 2 3/ 4 5 var rahatlıkla dedi orda bir rahatladım çünkü epidural istiyorum neyse epidural diye yalvardım resmen geldi epiduralim takıldı sonrası o kadar rahat idi ki anlatamam uyudum bile hızlandı açılmam 6 gibi doğuma alacağız açıklık 8 9 dediler neyse alındım doğuma ıkınamadım iyi bir şekilde 3 de kızımın sesini duydum ama zor oldu biraz mecbur yırtık ve kesi oluştu o kadar da ıkınma felan çalıştım perine mesajı yaptım ama epidural o kadar rahatlattı ki ben iyi ki almışım acı eşigim çok düşükmüş normal doguramazdım diyorum rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin dedikleri gibi her kişinin doğumu kendine özeldir ve farklıdır sadece pozitif düşünün 🙏