Kizlar 30+2 olduk çok şükür ikizlerimle hernekadar zorlansamda bunada sükür doktorum 35 e kadar dayan dedi ben daha uzun kalsinlar istiyorum insallah öyle olur sizde ikizleri erken dogupta küvezde kalmayan varmi çok korkuyorum sezaryan korkusuda bastı biraz beni oğustosun sonuna doğum denk geliyo dua edelim birbirimize yatmak artik böyle bana zor geliyo heleki yatakta sol tarafim uyuşunca sağ tarafıma dönmem 1 saatimi alıyo😂😂
Sizde durumlar ne bu sıcakları hiç saymiyorum allah yardimcimiz olsun❣️