Damla81 Bayramınız mübarek olsun Anneler Düzcede Derya başbuğu ya gidip Çağsu da doğum yapan var mı aranızda memnun kaldınız mı?
gokhande Damla81 iyi bayramlar ben Mustafa beye gidiyorum komşum orda bir kaç önce doğum yaptı bana da Mustafa ya da Ayten hanımı önermişti çok memnundu hastaneden ebelerinden hemşirelerden
mavipinokyo Damla81 bende Ayten hanima gidiyorum orada dogum yapacağim inşallah herkes memnundu benim tanidiklarimdanda. Derya hanim özel kliniğinde muayene edip doğumu Çağsuda yaptiriyor birkac arkadaşim ondan da memnundu.