Ronesans
Ben anlamiyorum bazi anneler varki sanki zorla bebegi dogurtacak kendinden. Yok 37+2 oldum neden gelmiyor hurma yesemmi. Yok 38+4 olduk gelen giden yok. Arkadaslar doktorumuz bir sorun teskil etmedikce (erken dogum olmasi zorunlu) gebelikler disinda zamaninizi bekleyin. Her bir gun bebegimiz icin ne kadar degerli siz biliyormusunuz. Hergun icin 25 gram daha almasi demek. Tamam havalar sicak falan filan ama sabir cekin sabir guzel biseydir. HERSEY ZAMANINDA GUZELDIR.. kirdiysam af ola.. herkese saglikli hayirli dogumlar insallah