Çok sarsılınca kasık ağrısı ve baskı oluyo. Bi kere bilmediğimiz bi yola girdik. Ağrım olacağını da düşünmedik. Eşim 30 la gitmesi gerekirken 60 la falan gitti. 25. Haftamda doğuruyorum sandım, öyle bi baskı oldu ki anlatamam. Dönüş yolunca yavaş geçti orayı. Hiç sıkıntı olmadı. Yola göre kullanmak gerek.