Kuzum ben bulantıyı sonuna kader yaşayanlardanım 6 aylık oluyorum bu hafta İnan hala kusuyorum. Su yemek hiç bişey yiyemiyordum her şey kokuyordu ve aşırı kilo vermiştim. Ama İnan bana bu bi süreç çok zorlanacaksın fakat azalacak zamanla sonra hatırlamayacaksın bile sadece sabır bulantı ilacı vs kullanmanıda önermem açıkçası bu vücudun bebeğe alışma süreciyle alakalı sanırım. İlaçla vücuduna bağışıklık kazandırma bence. Sana ne iyi gelecekse onu denemekten vazgeçme ve bence kussan bile ağzına sürekli bişeyler atmaya çalış açlık dahada tetikliyor çünkü