Merhabalar. Uygulamada çok aktif değilim ama sezeryan doğum olacak arkadaşlar içinde yazmak istedim. 38+6 da dün(arefe günü) geldi miniğim. Son anda başlayan doğum korkularım sebebiyle isteğe bağlı sezeryan oldum. Ben kendimi çok kastığım için spinal iğnesi canımı yaktı açıkçası. Sonra sontayı taktılar hiç canım acımadı. Çıkartırken de aynı şekilde nefesimi tuttum hatta hiç acımadı.
Uyuşukluğum yaklaşık 6 saat sonra gitti, ilk ayağa kalktığımda direk karşıya bakıp yürüdüğüm için başım da dönmedi çok şükür gayet iyi yürüdüm. Sonra 2 saatte 1 her defasında yataktan kendim kalkarak yürümeye başladım. Ne kadar yürürsek o kadar iyiymiş gerçekten.
Hastane komposto verdi bol bol onu ve su tükettim daha sonta çıkmadan gazımı çıkarmıştım. İlk ayağa kalktıktan 15-20 dk sonra da büyük abdestimi yaptım hemşire çok iyi dedi.
Bu arada sütüm gelmiyor mama vermek zorunda kaldık şimdilik tek sorunumuz o çok şükür. Bebeğimi kucağıma alıp geziyorum, oturarak emzirmeye çalışıyorum, altını da değiştirebiliyorum. İlk anlar zordu evet ama saat geçtikte birazda kendi bünye ve yapınıza bağlı olarak daha da kolaylaşıyor.
Sormak istediğiniz bişey olursa cevaplayabilirim arkadaşlar 🌸