Nurerdogan Ben hastanede yüksek ateş ve böbrek agrisindan yatarken, bir gece rüya gördüm hastane odasında. Daha erken haftalardi galiba 6 .haftada.. bana Hz…… ismiyle seslenmişdiler. Yani beni onun adıyla çağırdılar. Annemler falan erkek olursa kesinlikle o ismi koy.baska isim bakma dedi. İnşallah sağlıklı olsunda o ismi büyüklerle kararlasdirip koyucaz Allah’ın izniyle 🤲🙏