Sdtcnts şu an sorun değil ama 3. Trimesterda zaten desteksiz uyuyamaz hale geleceksiniz. Hamile destek yastıkları var veya ben onlardan almadım bana az geldi 😂 6 adet yastıkla birlikte uyuyorum. 2 başımın altına, 1 bacaklarımın arasına, 1 tane önüme(kolunuzu koymak için gerekiyor yoksa göğsüm sıkışıyordu yan yatmaktan), 2 tane de sırt arkasına sıkıştırınca nispeten rahat ve pozisyon değişimine olanak vermiyor. Abartı gibi gözüküyor olabilir ama 35-36 haftadan sonra yatmak gerçekten zor