Refyamat2 Sabah 6 da kasılmalarım başladı ama ne suyum geldi ne de nişanım sancı 10 dakikada bir vurmaya başladı sizce doğuruyormuyum?
depsizoo Refyamat2 hadi hayırlısı bayram şekeri niyetine 😀 hepsi bayram şekeri niyetine geliyo galiba çok doğuran var
heyecanli1anne Refyamat2 5dk ya indiyse sancılarınız hastaneye gidin lütfen. Hayırlı sağlıklı çok güzel bir doğum olsun insallah
Refyamat2 depsizoo inşallah hayırlısıyla gelsinde baya arttı sancılarım ama nişanım yada suyum gelmedi Böyle doğurabilirmiyim ki
balbocegimm Refyamat2 cnm herkesin nişanı suyu evde gelmez hadi gözün aydın rabbim yormasın kimseyi bu yolda
Refyamat2 heyecanli1anne amin çok Sadık’ın çıkacağım birazdan inşallah güzel geçer hersey sağlıkla kavuşuruz
Refyamat2 Hepinize çok teşekkür ederim doğurdum evden çıkarken nişanım geldi hastaneye gittiğimde tam açıklıkla doğurdum şükürler olsun hakkınızı helal edin