Cigdem91 Lunaa kullanıyorum 3 aydır kabızlık yapıyor onun dışında kilom normal gidiyor 27 haftalığım 6 kilo aldım
YagizAsyaMom Ben hamile kalmadan önce kullanıyordum iştah açtığı için kilo yapıyor. Ama birde ilaç içemiyorum krize giriyorum o ilacı yutarken doktorum ilaç değiştirdi o yüzden ferplex kullanıyorum daha rahat