36+5 benim ikizler de. Bayramdan sonra sezaryen ile doğacaklar. Bu haftalarınıza şükredin. Şu anda sıcaktan,nefes alamamaktan,ödemden,bebeklerin büyüklüğünden çatlayacak gibiyim. Daha yolunuz var. Umarım kolaylıkla geçer hepiniz için. Sağlıkla kucağınıza alırsınız.