FasulyeveAnnesi3 Kızlar ben 2 doğum yaptım 2sinde de böyle bişey yaşamadım 3.de başıma geldi genital bölge ve koltuk altım karardı yaşayan var mı acaba doğumdan sonra geçermi sarışınım zaten benim tenim bembeyaz dır şok oldum böylr olunca
Ugurhilal FasulyeveAnnesi3 geçiyor diye biliyorum bende beyaz tenliyim azıcık da olsa kararma oldu ama normaldir moralinizi bozmayın ☺️
gokcekocyigit07 FasulyeveAnnesi3 hiç takma vücudunu ara sıra bebe yağı ile nemlendir daha iyi gelir 👍