Kızlar 32+4 hamileyim 3 gündür gecmeyen ağrım var yürüyemiyorum sol ayağımın üstünde duramıyorum yere eğilemiyorum yataktan kalkamıyorum afedersiniz ama tuvaletimi bile ağlayarak yapıyorum çok şiddetli günlük mutlaka süt muz soda ve d vitaminini aldığım halde bu kadar çok ağrım var nasıl geçer acile gitmeli miyim?