Merhaba hikayem biraz uzun ama kısaca özetlemek isterim 17 yaşında evlendim birkaç kez denedikten sonra bir sorun olduğunu hissettim ve doktora gittim doktorum polikistik over olduğumu söyledi her 10 kadından 6 sında olan bir problem çok fazla önemseme dedi klomen tedavisi uygulandı işe yaramadı bu süreçte etrafımdaki herkes bebek yokum herkes hamile sen değilsin diye baskı yaptılar psikolojim iyice bozulmuştu birde üstüne Kayınvalidem hamile kaldı iyice insanlar üzerime gelmeye başladı aşılama yaptırıcakken doktorum Remzi hoca ile tanıştım ve Tekirdağ’dan istanbula gittik iğneler iğneler derken ki iğnenin i sini bile duyunca aklım giderdi kendime iğne yapmaya başladım zorda olsa
2 senenin sonunda bende anne oldum henüz 7 haftalık hamileyim kanamalarım vardı şuanda yok kalp atışınıda duyduk inşallah sorunsuz ilerler hamileliğim önce rabbim sonrada bahçeci ekibi ve sevgili doktorum Remzi abalı sayesinde aranızda tüp bebek yaptıran var mı aynı yerde ☺️