Kızlar hayırlı sabahlar, akşamdan beri belimde çok şidddetli geçmeyen bi ağrı var. Yattım bi ara geçti ama şuan onun ağrısına uyandım. Belimden yanlarıma doğru bi ağrı oluyor ve aşırı mide bulantım başladı. Doğum belirtisi olabilir mi? 37. Haftanın içindeyim. Doktora gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim? Bu arada bebeğimin hareketlerini hissediyorum.