Minignannesi Kızlar bugün aylar sonra ilk defa dışarı çıktık çok gezdik galiba 5 6 saat dılarıdaydık ama her zaman oturup dinlene dinlene gezdik eve geldim birden istifra ettim bir kez daha sonra da elimi kaç kez karnıma koyup kızımı hissetmeye çalıştım ama hissedemedim bir sorun mu oldu acaba korkudan uyuyamadım 😔😔😓😓
Gzide33 Minignannesi Geçen gün üşütmeden dolayı ben de kusmuştum bir kaç saat su bile içemedim o sürede hiç hareketi yoktu. Biraz uyudum dinlendim kalkınca bir şeyler atıştırdım hareket etmeye başladı. Sonra doktor kontrolünde de her şey normal dedi. 31 haftalıktık o zaman.
Mlk_93 Minignannesi havalar çok sıcak belki güneş basınıza mı geçti ? Çok yorulduysanız bebek de hareketsiz kalmış olabilir Tatlı birseyler yiyip sol tarafınıza doğru yatıp dinlenin hareket eder umarım 🙏🏻
U-E Minignannesi sen yürüdükçe bebiş karnında beşikte sallanır gibi sallandı canım bolca uyur korkma biraz dinlen stres yapma
Minignannesi Gzide33 bende çok fazla su içtim ondan istifra ettim galiba ama fazla yürüdüm diye bebeğe bir zarar mı geldi de hareket etmiyor diye düşünüyorum 😢
Minignannesi Mlk_93 benimkine tatlı hiç yaramıyor normal zamanda da ama bilmiyorum içime çok kötü korku düştü keşke gitmeseydim 😢😢
Mlk_93 Minignannesi merak etme kuzum birsey yoktur. Bende öyle çok korktum hareketsizlikten. Biraz karnını ov ben sallıyordum karnımı hareket etsin diye bi ara öyle hareket etmişti. Neler yediğinde hareket ediyorsa onlardan yemeğe çalış. Hiç hareket yoksa da acile git baksınlar ama eminim birsey yoktur korkma 🙏🏻
Minignannesi Mlk_93 ay inşallah ya gerçekten o kadar yorumlama rağmen bu saate kadar uyumadım stresten özellikle birde istifra ettikten sonra hareket etmeyince daha da korktum Allah korusun inşallah bir şey yoktur sabah beklicem umarım hareket eder yavrum 🙏😔
Minignannesi Mlk_93 ya çok şükür kımıldadı Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🥰🥰🙏🙏 denedim baya hafif karnımı salladım hissettim şükürler olsun
Mlk_93 Minignannesi dediğim gibi bende öyle çok olmıştım stresten dolayı baya hareket etmemişti karnımı ovdum dinlendim vs 2 3 saat sonra tekrar hareket etti bi kaç saat daha dinlen yine hareket etmezse git acile 🙏🏻
U-E Minignannesi hiç korkma canım bazen bnm ki saatlerce çikolata bile yesem hareket etmiyo karnımı ovuyorm konusuyorm banamısın demiyo sonradan kendi hareketleniyo
Minignannesi Mlk_93 evet ya ben hatta acaba birden korona falan mı oldum diye düşünmeye başladım akşamdan beri nerdeyse ağlayacaktım artık siz yazınca biraz içim rahatladı bekledim Allah bin defa razı olsun sizden 🥰🥰
Bebekbaylar Minignannesi cnm yürüyüşle alakali olduğunu düşünmüyorum yediğin Bsey dokunmuş olma ihtimali geldi aklima
sinembst O zamanlarda bebek haraketleri çok düzensiz oluyor canım, ben 2 gün doğru düzgün haraket etmediğini biliyorum ağlaya ağlaya dua ediyordum bir şey olacak diye hiç korkma Allah’ın izniyle haraket eder yavrun 😊