17 Temmuz günü şiddetli kasılmalarım oldu zaten hep oluyordu ama bu çok başkaydı basından beri hep erken doğum riskim vardı sabah akşam fitil hafta da bi iğne vuruluyordum ama son haftalarda sancılarım olmaya başladı bi kaç defa hastane de yattım çıktım ona rağmen en son baya şiddetlendi ve doktorum artık durduramıcanı söyledi çünkü serumlarda sancımı hafifletmiyodu ve o gün gittiğimde sancımın çok yoğun olduğunu ve açılmamın 3 e çıktığını söyledi hemen yatış yaptılar ve kendi sancımla doğum yapmamı istediler akşam altıdan sabah altıya kadar kendi sancımı cektim o sancı beni bitirdi ona rağmen sadece bi cm açıldı ve artık suni taktılar meğer beni boşuna o saaate kadar bekletmişler suni bağladıkları an daha da şiddetlendi kasılmalarım sancım dayanamaz oldum artık doğurtun beni dediğimi hatırlıyorum neyse ki onu verdikten sonra önce 5 sonra 6 cm oldu 18.07.2021 de sabah saat sekizde dogumhaneye girdim ve artık 9 cm di ıkınmalar gelmeye başladı istemsiz ıkındım doktorum ıkınma ben dediğimde ıkın bırak dedi onu dinledim nefes aldım sürekli nefes egzersizi yapın kızlar KESK’e yapsaydım nefes çok önemli ve doğru ıkınmaya üç ıkınmada kızıma kavuştum bütün acılarım dindi sanki o kadar hafifledim ki allahım bu benim mi sen benim kızımmısın dedim inanamadım benim olduğuna minicikti o kadar küçüktü ki doktorumdan allah bin kere razı olsun kordonu kesmeden göğsüme hatırdı temas benim için çok önemli çok inanıyorum anne bebek teması bebeğe de iyi geliyo diye gerçekten de yatırır yatırmaz göğsümde sustu kızım 😭 sonra hemen aldılar küvez geldi ve kızımı götürdüler beni en çok o kahretti acılar hiçmiş evladımı alıp götürürken çektiğim acı hepsinin kat kat fazlasıymış çok isterdim benimle kalsın eve beraber gelelim ama inş oda olucak sadece biraz zamanımız var 🤲🏻 Sütüm de gelmedi hala sürekli sağıyorum açılır diye inşallah gelir benden bu kadar uzun olduysa hakkınızı helal edin canlarım korkmayın sancıdan doğumdan hemen gelip geçiyor unutuyorsunuz evladınızı kucağınıza aldıgınızda herşey bitiyo allahım hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰🥰🥰